Agenda bijhouden

Navigation:  Relaties beheren >

Agenda bijhouden

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Via het onderdeel Agenda is het mogelijk een complete agenda bij te houden: interne en externe afspraken, vrije dagen, privéafspraken en andere activiteiten van alle medewerkers.

U opent de agenda als volgt:

Klik op de knop KnopAgenda op de werkbalk.

Het venster Agenda wordt geopend.

VensterAgenda

Linksboven wordt de huidige maand weergegeven. Door op de pijlen te klikken kunt u snel naar de volgende of vorige maand van hetzelfde of van het volgende of vorige jaar navigeren. Door op de middelste pijl te klikken, keert u terug naar de huidige maand waarin de huidige datum gemarkeerd is.

Daaronder ziet u een lijst met medewerkers. Door een medewerker te selecteren, toont u alleen de agenda van de geselecteerde medewerker. Wilt u een item aan de agenda van meerdere medewerkers toevoeg, zorg er dan voor dat de gewenste medewerkers zijn geselecteerd.

Zoek in de kalender de datum waar u het item aan de agenda wilt toevoegen.

Als er al een of meer items op de geselecteerde datum in de agenda staan, ziet u dat direct. De begintijd en de reden worden omkaderd in het vakje van de datum weergegeven.

Dubbelklik op de gewenste datum.

Het venster Individuele afspraak wordt geopend.

VensterIndividueleAfspraak

Controleer of u de juiste datum heeft geselecteerd; deze staat in de titelbalk achter de titel van het venster.

Vervolgens bepaalt u wat voor soort item u aan de agenda wilt toevoegen:

Afspraak

Vrije dag

Memo