Memo aan de agenda toevoegen

Navigation:  Relaties beheren > Agenda bijhouden >

Memo aan de agenda toevoegen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Memo aan de agenda toevoegen

In de agenda is het ook mogelijk om memo's te maken. Met een memo wordt in dit programma een geheugensteuntje voor een te verrichten taak of activiteit bedoeld. In de agenda wordt u telkens geconfronteerd met het memo totdat u het als 'gezien' heeft ingeschakeld.

Klik op de knop KnopAgenda op de werkbalk.

Ga in de agenda naar de gewenste datum en dubbelklik hierop.

Schakel de optie Memo in het venster Individuele afspraak in.

Leg in het tweede veld bij Reden een korte omschrijving van het memo vast.

Voer in het veld Gespreksnotie eventueel extra informatie over het memo in.

Selecteer een andere medewerker bij de optie Medewerker als u het memo voor een ander vastlegt.

Leg desgewenst in het eerste veld bij Reminder op de datum vast waarop u aan het memo herinnerd wilt worden, of klik op de knop KnopKalender achter het veld om de datum in een kalender te selecteren.

Voer, indien nodig, in het tweede veld bij Reminderdatum de tijd in waarop u aan het memo herinnerd wilt worden.

Klik op OK om het memo op te slaan.

De melding Is dit gegeven als memo bedoeld? verschijnt op het scherm.

Klik in de melding op Ja om door te gaan.

Het memo is aan de agenda toegevoegd: u ziet een kader met de begintijd en eventueel de omschrijving van het memo.

U kunt ook met reminders werken. Zie Reminders gebruiken.