Afspraak aan de agenda toevoegen

Navigation:  Relaties beheren > Agenda bijhouden >

Afspraak aan de agenda toevoegen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Afspraak aan de agenda toevoegen

Het is ook mogelijk om via het venster Relaties een afspraak toe te voegen (zie Afspraak met een relatie toevoegen).

Klik op de knop KnopAgenda op de werkbalk of kies het menu Relatiebeheer > Agenda.

Ga in de agenda naar de gewenste datum en dubbelklik hierop.

Laat de optie Afspraak in het venster Individuele afspraak ingeschakeld.

Vul in het veld Afspraak van de begintijd van afspraak in; vul bijvoorbeeld 9 of 0900 in als de afspraak om 9 uur in de ochtend start.

Voer de eindtijd in het veld tot en met in; voer bijvoorbeeld 1530 in als de afspraak tot half 4 in de middag duurt.

Schakel de optie Op kantoor in als de afspraak op uw eigen kantoor plaatsvindt, of laat de optie Bij klant ingeschakeld als de afspraaklocatie bij de klant of elders is.

Leg in het veld Relatie de relatie vast waarmee u een afspraak heeft.

Selecteer in de lijst Contactpersoon de contactpersoon met wie u de afspraak heeft gemaakt.

Selecteer in de lijst Reden de reden van de afspraak (zie Afspraakonderwerp toevoegen).

Voer in het veld Gespreksnotitie desgewenst een omschrijving in van de afspraak.

Selecteer een andere medewerker bij de optie Medewerker als u de afspraak voor een ander vastlegt.

Leg desgewenst in het eerste veld bij Reminder op de datum vast waarop u aan de afspraak herinnerd wilt worden, of klik op de knop KnopKalender achter het veld om de datum in een kalender te selecteren.

Voer, indien nodig, in het tweede veld bij Reminderdatum de tijd in waarop u aan de afspraak herinnerd wilt worden.

Klik op OK om de afspraak op te slaan.

De afspraak is aan de geselecteerde datum in de agenda toegevoegd: u ziet een kader met de begintijd en de reden van de afspraak. Onder in het venster worden nog meer gegevens van de afspraak weergegeven.