Reparatie afhandelen

Navigation:  Servicemodules gebruiken > Reparaties bijhouden >

Reparatie afhandelen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Reparaties afhandelen

Openstaande reparaties raadplegen

Als u het venster Reparaties weer wilt openen nadat een of meer reparaties zijn toegevoegd die nog niet zijn afgehandeld, verschijnt eerst het venster Openstaande Reparaties.

Kies het menu Verkoop > Reparaties > Reparaties.

Het venster Openstaande Reparaties wordt geopend.

VensterOpenstaandeReparaties

In dit venster vindt u een overzicht van de reparaties die nog niet zijn afgehandeld. Onderaan de lijst wordt het aantal openstaande reparaties weergegeven. Wanneer u in de lijst dubbelklikt op een reparatie, wordt het venster Reparaties geopend waarin de gegevens van de geselecteerde reparatie worden getoond. U kunt vervolgens de reparatie wijzigen of een nieuwe reparatie toevoegen.

Reparatie afhandelen

Kies het menu Verkoop > Reparaties > Reparaties.

Het venster Openstaande Reparaties wordt geopend.

Ga naar de reparatie die u wilt afhandelen, en druk op de Enter-toets of dubbelklik met de muis op de reparatie.

Klik in het venster Reparaties op KnopVingerOmhoog naast Afgehandeld.

De melding U wilt deze Reparatie als afgehandeld kenmerken? verschijnt op het scherm.

Klik op Ja in de melding om door te gaan.

De optie Afgehandeld wordt ingeschakeld.

Mocht u de afhandeling van de reparatie ongedaan willen maken, dan wijzigt u de reparatie en schakelt u de optie Afgehandeld weer uit.