Overzichten van poststukken samenstellen

Navigation:  Servicemodules gebruiken > Post registreren >

Overzichten van poststukken samenstellen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Overzichten van poststukken samenstellen

In de vensters Post-registraties In en Post-registraties Uit heeft u de mogelijkheid om via de knop Rapportage overzichten van de gegevens van inkomende en uitgaande poststukken aan te maken en eventueel af te drukken.

Kies het menu Relatiebeheer > Postregistratie In.

Klik in het venster Post-registraties In op de knop Rapportage.

Het venster Rapportage Postregistratie wordt geopend. Hier bepaalt u wat in het overzicht moet worden opgenomen en hoe het overzicht eruit moet zien.

Via de knop Rapportage in het venster Post-registraties Uit wordt hetzelfde venster geopend en heeft u dezelfde rapportagemogelijkheden.

Wat?

Hoe?

alleen inkomende poststukken

Laat de optie Post In ingeschakeld.

alleen uitgaande poststukken

Schakel de optie Post Uit in.

zowel in komende als uitgaande poststukken

Schakel de optie Alle in.

alleen afgehandelde poststukken

Laat de optie Afgehandeld ingeschakeld.

alleen niet afgehandelde poststukken

Schakel de optie Niet afgehandeld in.

zowel afgehandelde als niet afgehandelde poststukken

Schakel de optie Alle in.

alleen poststukken uit een bepaalde periode

Vul de begindatum van de periode in het veld van en met in en de einddatum in het veld tot en met.

alleen poststukken van een bepaalde soort

Selecteer het gewenste soort poststuk in de lijst Soort poststuk.

Maak uw keuze(s) en klik op OK.

Selecteer in het venster Afdrukken de wijze van afdrukken (zie Gegevens afdrukken), en klik op OK.

Het overzicht wordt aangemaakt en eventueel afgedrukt.

OverzichtPostregistratie