Overzichten van medewerkers samenstellen

Navigation:  Personeelsgegevens beheren >

Overzichten van medewerkers samenstellen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

In het venster Medewerkers heeft u de mogelijkheid om via de knop Rapportage overzichten van de gegevens van medewerkers aan te maken en eventueel af te drukken.

Kies het menu Personeel > Personeelsbeheer.

Ga in het venster Medewerkers eventueel eerst naar de medewerker waarvan u een overzicht wilt afdrukken.

Klik op de knop Rapportage.

Het venster Rapportage Personeel wordt geopend. Hier bepaalt u welk overzicht wordt samengesteld.

Wat?

Hoe?

alleen gegevens over beoordelingen van één medewerker of alle medewerkers

Schakel de optie Beoordelingen in.

alleen gegevens over keuringen van één medewerker of alle medewerkers

Schakel de optie Keuringen in.

alleen gegevens over het arbeidsverleden van één medewerker of alle medewerkers

Schakel de optie Arbeids-historie in.

alleen gegevens over opleidingen van één medewerker of alle medewerkers

Schakel de optie Opleidingen in.

alleen gegevens over verlof en verzuim van één medewerker of alle medewerkers

Schakel de optie Verlof en Verzuim in.

personeelsgegevens van één medewerker of alle medewerkers

Schakel de optie Personeelskaart in.

alleen de gegevens van de medewerker die in het venster Medewerkers wordt weergegeven

Schakel de optie Deze medewerker in.

gegevens van alle medewerkers

Schakel de optie Alle medewerkers in.

per medewerker op nieuwe pagina beginnen

Schakel de optie Nieuwe pagina per medewerker in.

alleen gegevens uit een bepaalde periode

Vul bij de optie Geef gewenste periode de begindatum van de periode in het veld vanaf in en de einddatum in het veld tot en met.

Maak uw keuze(s) en klik op OK.

Selecteer in het venster Afdrukken de wijze van afdrukken (zie Gegevens afdrukken), en klik op OK.

Het overzicht wordt aangemaakt en eventueel afgedrukt, bijvoorbeeld het overzicht Algemene gegevens Medewerkers.

OverzichtAlgemeneGegevensMedewerkers