Tarieven van een medewerker toevoegen

Navigation:  Personeelsgegevens beheren > Medewerker toevoegen >

Tarieven van een medewerker toevoegen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Tarieven van een medewerker toevoegen

Wanneer u het artikelenbestand (ook) gebruikt om categorieën werkzaamheden te onderscheiden, bijvoorbeeld Ontstoppen afvoer, DTP-werkzaamheden of Advieswerkzaamheden, kunt u deze categorieën vervolgens in rekening brengen en toepassen bij de registratie van uren (zie Artikel toevoegen en Uren invoeren). Op het tabblad Tarieven in het venster Medewerkers voert u de uurtarieven die voor de medewerker gehanteerd kunnen worden.

Kies het menu Personeel > Personeelsbeheer.

Ga in het venster Medewerkers naar de medewerker waarvan u het uurtarief of de uurtarieven wilt toevoegen.

Klik op het tabblad Tarieven.

VensterMedewerkersTabTarieven

Klik op de knop Wijzig.

Leg in het veld Artikel een categorie vast.

Voer in het veld Tarief het uurtarief van de medewerker dat u voor de categorie wilt hanteren.

Zodra u het veld verlaat worden de categorie en het bijbehorende tarief aan de lijst op het tabblad toegevoegd.

Voer desgewenst meer categorieën en tarieven in.

Klik op OK om de gegevens op te slaan.