Verzekeringen van een medewerker toevoegen

Navigation:  Personeelsgegevens beheren > Medewerker toevoegen >

Verzekeringen van een medewerker toevoegen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Verzekeringen van een medewerker toevoegen

Op het tabblad Verzekeringen in het venster Medewerkers voert u de gegevens van de ziektekosten- en pensioenverzekering van de medewerker in.

Kies het menu Personeel > Personeelsbeheer.

Ga in het venster Medewerkers naar de medewerker waarvan u de verzekeringsgegevens wilt toevoegen.

Klik op het tabblad Verzekeringen.

VensterMedewerkersTabVerzekeringen

Klik op de knop Wijzig.

Bij de optie Ziektekosten legt u de gegevens van de ziektekostenverzekering van de medewerker vast.

Vul het polisnummer in het veld Polisnr. in

Leg in het veld Verzekeraar de naam van de onderneming waarbij de ziektekostenverzekering is afgesloten, vast.

Voer de maandelijkse premie van de ziektekostenverzekering in het veld Premie in.

Bij de optie Pensioenverzekering legt u de gegevens van de pensioenverzekering van de medewerker vast.

Vul het polisnummer in het veld Polisnr. in

Leg in het veld Verzekeraar de naam van de onderneming waarbij de pensioenverzekering is afgesloten, vast.

Voer de maandelijkse premie van de ziektekostenverzekering in het veld Premie in.

Klik op OK om de gegevens op te slaan.