RMA afhandelen

Navigation:  Servicemodules gebruiken > RMA's verwerken >

RMA afhandelen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

RMA afhandelen

Openstaande meldingen raadplegen

Als u het venster RMA weer wilt openen nadat een of meer RMA's zijn toegevoegd die nog niet zijn afgehandeld, verschijnt eerst het venster Openstaande Rma's.

Kies het menu Verkoop > RMA > RMA.

Het venster Openstaande Rma's wordt geopend.

VensterOpenstaandeRMAs

In dit venster vindt u een overzicht van de RMA's die nog niet zijn afgehandeld. Onderaan de lijst wordt het aantal openstaande RMA's weergegeven. Wanneer u in de lijst dubbelklikt op een RMA, wordt het venster RMA geopend waarin de gegevens van de geselecteerde RMA worden getoond. U kunt vervolgens de RMA wijzigen of een nieuwe RMA toevoegen.

RMA afhandelen

Kies het menu Verkoop > RMA > RMA.

Het venster Openstaande Rma's wordt geopend.

Ga naar de RMA die u wilt afhandelen, en druk op de Enter-toets of dubbelklik met de muis op de RMA.

Klik in het venster RMA op KnopVingerOmhoog naast Afgehandeld.

De melding U wilt deze RMA als afgehandeld kenmerken? verschijnt op het scherm.

Klik op Ja in de melding om door te gaan.

De optie Afgehandeld wordt ingeschakeld

Mocht u de afhandeling van de RMA ongedaan willen maken, dan wijzigt u de RMA en schakelt u de optie Afgehandeld weer uit.